5 Şubat 2011 Cumartesi

Aşka Aşık (7. Bölüm)

Bu arada telefonuna mesaj geldi az önce. Sonra da biri çaldırıp kapattı ama sen duymayınca seslenmedim ben de. Nasılsa birazdan kalkınca bakarsın diye.
Telefona baktım. Mesaj Zeliha'dan gelmişti. '' Canım kusura bakma, anayolun ortasında kaldık arabayla. Motorda bir arıza var sanırım. İte ite kenara çekti abimler arabayı. Ordan taksiye bin, ya da az ilerde duraklar var. Otobüse de binebilirsin. Kusura bakma tekrar. Elimden gelen bir şey yok, eminim bakarsın sen başının çaresine. Öpüldün, varınca mesaj at...''
Annemler çalınmasın diye yanıma para yerine banka kartı vermişlerdi. O da ne otobüste ne de takside geçmezdi. Zeliha'ya güvenip yarı yolda kalmıştım işte. Zeliha'yı buraya çağırmak, en azından beraber bir taksiye binmek umuduyla aradıysam da telefonuna ulaşılamıyordu.
Ne oldu Derya?
Yok bir şey...
Hiç de öyle görünmüyor ama neyse bakalım. Arkadaşın gelene kadar beklememi ister misin?
Yok hayır teşekkürler. Çok yorgunsun sen de.
Benim için sorun değil. Yardım edebileceğim bir konu varsa?
Emre, daha bir kaç saat önce tanıştık bu yüzden sormak istemiyorum aslında. Niyetimi yanlış anlayabilirsin ama gelirken yanımda hiç nakit getirmedim. Bir banka kartım var sadece ve arkadaşım arabası bozulduğu için beni almaya gelemiyormuş.
İstersen birlikte taksi tutabiliriz.
Dedim ya, param yok. Buralarda bir banka varsa çekeyim hemen.
Canım, ne olacak. Borcun olur. Hem, burda bir banka olduğunu hatırlamıyorum.
Borç mu?
Evet. Ne o benimle bir daha görüşmemeyi mi planlıyordun yoksa? :)
Hayır. Aksine msn adresini isteyecektim az sonra. Ankara'da pek tanıdığım yok belki konuşabiliriz diye. Ama böyle ilk tanıştığı kişiye taksi parasını ödetiyor gibi bir izlenim yaratmak istemedim sadece gözünde.
Gözümde gayet iyi bir izlenim yarattın merak etme. İyi biri olduğundan oldukça eminim. Bak bu benim kartım.Telefon numaram var burda. İstediğin zaman arayabilirsin. Işinin düşmesini bekleyip falan özletme sakın kendini. Yerleşir yerleşmez sohbet için de ara. Msne gelince, pek kulllanmam ama adresim şu. Bak yazıyorum kartın arkasına. Tamamdır.
Bu da benim numaram.
Oooo! Hazırda numara taşımaya başlamışız. Daha avukat olmadan kartlar falan... :)
Yok ya! Evden çıkarken annem Zeliha'nın numarasını istedi. Ben de aceleden kendi numaramı yazdım yanlışlıkla önce. Bunu da cebime atmışım. Ondan yani.
Tamam tamam. Şaka yaptım sadece. Eeee binelim mi taksiye?
Tamam ama borç. Paramı çeker çekmez ödeyeceğim.
Tamam borç. Bu arada az önce annenin arkadaşının numarasını aldığını söyledin ya. Onu arayıp, onla olmadığını öğrenince telaşlanmasın.
Ayyy! Hiç aklıma gelmemişti. Ne yapacağım? Annem Harun Abi'yi telefona istemeden bırakmaz ki beni. Tanımıyor ya, mutlaka bir sesini duyup göz dağı vereyim der. Of!
İstersen ben konuşabilirim. Harun Abi'nin yerine yani. Sonra da Zeliha'yı arayıp durumu anlatırsın.
Çok sağol Emre! Hııh! Annem arıyor işte.
Vardın mı kızım?
Vardım anneciğim, vardım.
Vardın da neden aramıyorsun bakayım?
Şimdi indim otobüsten. Harun Abiler gelmiş bindim arabaya, gidiyoruz.
Ver bakayım, Harun'u bana.
Neden anneciğim? Tanımıyorsun bile adamı...
Ver telefonu da tanışalım öyleyse.
Peki anneciğim.
Alo oğlum?
Efendim, nasılsınız?
İyiyim iyiyim oğlum. Bizim kız da iyi inşallah. Umarım araba kullanırken konuşmuyorsun benimle?
Yok yok efendim merak etmeyin, sağa çektim.. Yalnız durduğumuz yer pek iyi bir yer değil, yanlış anlamayın ama bir an önce hareket etsek iyi olacak.
Tamam oğlum. Uzatmadan bir söz alayım senden öyleyse. Orda kızıma göz kulak ol, yerleşmesine, eşyalarını tamamlamasına falan yardımcı ol. Hem oraları hiç bilmez o. Öğrenene kadar bir kaç kere getirip götürüver okuluna. Ben de arayacağım ama arada git bir kapıdan yokla. Bir eksiği ihtiyacı var mı diye. Arabayı da dikkatli kullan. Anlaştık mı?
-Anlaştık efendim.
Söyle Derya'ya sonra babası, kardeşleri falan da konuşmak istiyorlar onunla. Benimle de tekrar o zaman konuşur. Selam söyle ona da, devam edin yolunuza geç kalmayın siz. Yurda gidin şimdi bir. Kaydı falan beraber yaptırın. Hadi çocuğum, iyi günler.
Size de teyzeciğim. Hoşçakalın.
-Çok saygılıydın ve çok iyi rol yaptın. Tekrar sağol.
Ben rol falan yapmadım ki! Hatta yalan bile söylemedim.:) Hadi binelim taksiye.
Peki.
TAKSİDE
Nereye abi?
Yurt nerde Derya?
Cebeci.
Tamam, Cebeci'ye öyleyse.
Emre, senin işin ne tarafta peki?
Cebeciiii
Hadi canım?
Evet. Annene söz verdim. Sana göz kulak olacağım Ankara'da.
O sözü Harun Abi adına verdin.
Olsun ben yine de gelmek istiyorum. Hem, İzmir'e ilk geldiğimde benim de yardıma ihtiyacım olmuştu.
Evine gidip görüşsene ailenle.
Dert etme! Annemle babam sabah yürüyüşündedirler şimdi muhtemelen. Sonra da kahvaltıya giderler. Geleceğimden haberleri yok zaten. Sorun değil yani.
Off nasıl ödeyeceğim ben sana borcumu? :)
Orası kolay. İzmir'de yalnızım biliyorsun. Bir gün gelir bir çayını içerim ödeşiriz. :)
Tabii, tabii memnuniyetle.(devam edecek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder