5 Şubat 2011 Cumartesi

Aşk (3. Bölüm)

Sarışın ela gözlü kız Pelin'i andırıyor gibiydi bu yüzden olsa gerek bir çekim duydu kıza karşı Selim onu görür görmez. ''Merhaba, buyurmaz mısınız?'' dedi Selim yanındaki şezlongu kıza göstererek. Kız teşekkür edip oturdu yanına. Bir aydan çok olmuştu Selim bir kıza, bu kıza baktığı gözle bakmayalı. Epeydir yalnızım diye geçirdi içinden Selim. Deniz iyi kızdı ama arkadaştı işte, insan elini tutacağı yüreğinin baş köşesine oturtacağı birinin özlemini çekiyordu hep. Kızı görür görmez bunları düşünmesi belki saçmaydı ama Pelinle ayrılıklarının sebebi aralarındaki iletişim kopukluğuydu, birbirlerini anlamamalarıydı. Önceki ilişkisinin sonunu getiren hatayı bu kez yapmamalıydı bu yüzden henüz adını dahi bilmediği kıza duyguarını açık açık anlatmaya karar verdi. ''Ben Selim.'' dedi ve tokalaşmak için elini uzattı kıza. Kız, oğlanın ona beklediği bir misafirmişçesine davranmasına oldukça şaşırmıştı. Yine de belli etmeyerek elini uzattı ve ''Ben de Ezgi.''' dedi. Ezgi, Selim'in gönül köşküne beklediği en değerli misafirdi, ya da Selim Deniz'in ona olan efsanevi aşkından habersizken, karşısına çıkan alımlı, eski aşkını andıran bu kıza duyduğu çekim sonucu öyle sanmıştı.Eğer zamanında müdahale etmezse yüreğinde daha büyük yaralar açabilecek sinsi ve davetsiz bir misafiri yüreğinin tahtına oturtup, emir yetkisi veriyordu ona böylece.
''Bakın, adınızı dahi yeni öğrendim ve biliyorum ki beni deli sanacaksınız az sonra. Yalnızca bir dileğim olacak sizden. Ne olur ben sözlerimi tamamlamadan kalkıp gitmeyin yanımdan. Bir dinleyin sonra dilediğinizi yapın.'' dedi Selim. Ezgi şaşkın gözlerle Selim'e baktı ve ''Anlayamadım, ben buraya şey için...'' dedi ve çantasındaki günlüğü buldu eliyle çantasının içini yoklayıp. Selim o sırada sözünü kesti ve '' Siz benim için çok değerlisiniz, yani benimle daha yeni tanıştınız ne değeri diyebilirsiniz ya da bunu her kıza çektiğim bir numara sanabilirsiniz ama inanın değil. Sevgilimden ayrılalı 1- 1,5 ay oluyor ve o zamandan beri hiç bir kıza size baktığım gözle bakamadım ama siz... siz çok güzelsiniz.'' dedi Selim bir solukta. Ardından susup, Ezgi'nin vereceği. cevabı beklemeye koyuldu. (devam edecek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder