5 Şubat 2011 Cumartesi

Aşk (2. Bölüm)

Merhaba yeni dert ortağım, sevgili defterim. Bugün verecek Ezgi günlüğümü Selim'e. Eski defterim Selim'in olacak artık. Dolayısıyla benim yeni bir dosta ihtiyacım olacak. Çok sevdiğim eski dostum, aşık olduğum adama beni, hislerimi anlatmak üzere benden uzakta ne de olsa. Kuzenim Ezgi'yle yolladım onu sevdiğim adama. 15 gün boyunca günde 2 sayfa olmak üzere okuyacak yazdıklarımı ve sonucunda ya umursamayacak beni ve kendi karanlığıma hapsedeceğim ben kendimi ya da birlikte mutlu sona ulaşacağız, bakalım. Sen bilmezsin ama eski dostum meslektaşın iyi bilirdi tarih atmaktan pek hoşlanmam ben günlüklerime. Küçüklüğümden beri tarih derslerini de sevmezdim. Yani tarihlere kapılıp gitmek, tarihleri kafaya takmak hoş değil bence. Ben Selim'e karşı böyle büyük bir aşk duyarken bir de tarihleri taksam kafama iyice çekilmez olur herhalde onsuz hayat bana. Şu tarihte tanışmıştık, şu tarihte Pelin'den ayrılmıştı falan filan diye gün sayar dururum. Bu yüzden 1. gün 2. gün diye yazarım günlüklerimi hep. Olur da 1 2 gün atlarsam arada 3. günden sonra 5. gün gelebilir bu yüzden. Eee bunlar bu şekilde karışır tabi. Bu yüzden ilk günün tarihini göz önünde olmayan bir yere not ederim ki sonraki günlerde kaçıncı günde olduğumu çok zorda kalırsam oraya bakıp hesaplayayabileyim. Bu sayede her dk, günlüğümü her açışımda bana bir şeyler anımsatacak tarihlerle burun buruna gelmekten kurtulmuş olurum. Neyse işte bugünün tarihini de not ettim bir yere meraklanma yani... Çok heyecanlıyım, ne olur aşkıma karşılık versin Selim. Ama o hala Pelin'i seviyor. Ya hiç anlamazsa değerimi. O zaman arkadaşlığını da kaybederim. Yüzüne bakamam bir daha. O yüzden eğer aşkıma karşılık bulamazsam ona izimi kaybettirip, her şeyi bir kenara itip, çekip gitme kararım en doğrusu galiba. Yani günlüğümün sonlarına doğru beni seviyorsa beni bulması için belirttiğim tarihte bana ulaşmazsa...(devam edecek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder